29.2.12

Tomppis on pieni ja suloinen :D

Tänään menin koulunjälkeen mun kaverille eepulle ja sittee mentii meille ja sit mä kävin viulutunnilla ja sitte mentii yhessä tallille. :) Tarkotuksena oli, että se tulis just kuvaamaan meitä mutta tietenkin mä olen kyllä niiiin tyhmä että ku äiti oli jättäny meiljät tallille nii oli unohtanu järkkärin autoon ja arvatkaa v...tuttiko siinä vaiheessa? Kyllä! :D No ei siin mtn onneks eepulla oli kuitenkin dikikamera, mutta ei siinäkään mitää mestari laatusii kuvii saa et otettiii sitte vaa video kuvaa sillä, vähä pixel mössöö välil jos liikaa tsuumas mut iha ok, parempi ku ei mitää! :)

Eli mä ridasin eka tomppaa jotain about 25min niinku yritin saada sen vaa hyväks ja takajalat vatsanalle ja koottuu, sit tein siin samas pari kertaa  avoo ja sulkuu ja tomppa oli iha hyvä eilisen tunnin jälkee kuiteskin! :)
Sitte vaihettiin ja eepu meni Tompalla jtn 15min. Se meni Tompalla ekaa kertaa ja se vaa just ravaili ja laukkas vähä ja eka kommentti sillä siitä ku kysyin et miltä tuntuu nii "tää on aika vauhdikas !" sit mä vaa repesin sillee "anteeks?" tomppa vauhdikas? hhaahaa :D nojoo ehkä johonkin ridakouluhepoihin verrattuna muuuut :D Oli se kyllä tykännyt siitä! Sitte puettii loimet ja erika sai kävellä selästä takasin ja käveltii molemmat matkat mun kaverin Veeran (huom. tämä veera ei siis se pikkusisko veera) kanssa kun se meni yhen tytön hepalla. :) Sitte siellä maneesissa samalla ku eepu ridas tompalla ja mä kuvasin siinä nii yks naine joka siin meni nii sano vaa jotain että "aikun on söpö poni teillä voi että todella suloinen pikkuponi ihana aivan suloinen on!" sit mä vaan et "juu onhan se :D"

Että semmone päivä taas tänään, iha kivaa oli ku oli kaveri mukana ja sit ku saatiin vähä videokuvaa, muttei paljoo kyllä. Tarvist tulla joku pv iha kunnolla kuvaa tyylii aamulla ku maneesissa ei olis ketään ja olis tosi valosaa ja sit kans muistais ottaakki sen järkkrin! :D
Sen mun kaverin erikan löytää esim tubest (epsuful) käykää vaa kattoo sen videoit, iha kivoja ! :)

Mantalla en menny tänään ollenkaa, tarkotus oli että oltais käyty sil ilman satulaa kävelee ,mut ei sitte keritty nii se sai sitte iha vapaapäivän vaa ! :)
Huomisii!!!!!!! :)
ps. me otettiin videokuvaa siis eepun kameralla, mutta en nyt voinu laittaa tänne ku se ei nyt tänää jaksanu sendii niit mulle mut ehkä huomenna! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: