28.4.12

Estekisat; ounou

Tänään meni koko päivä seuran estekisoissa ja oli kyllä ihan turha reissu! >:(

 Aamupäivän radan rakennuksen jälkeen kävin Mantalla maastossa. Kierrettiin maastorata, kukkulat ja laukkasin yhen pikkupikku "tukin" yli ja uskalsin laukata ylös banketille!  sit me viel käytiin laukkailee yhtä suora pätkää ja oli tosi mukavaa ku oli nii lämmintä! Tuuli kyl välil aika inhottavasti :'/.
tää ei oo tältä päivältä, mut oikeestaan viime sunnuntailta ku käytiin mun kaverin erikan kanssa mastossa poneilla! :)
Tompalla hyppäsin 80 ja 90cm. En viitsinyt verkata hirveän kauaa Tomppaa, että se jaksaisi kuitenkin kaks rataa. Tom oli ihan hyvä verkas et sain sen hyvin pohkeen eteen ja näin ja hyppäs verkka esteetki puhtaasti ja sutjakasti! Mutta olinki ensimmäisenä lähtövuorossa ja siinä sitte tuomarille heilautin kättä ja ku kuulin vihellyksen nii nostin laukan ja lähin. Olin iha varma et Tomppa kyllä hyppää, sillä se aina hyppää, se ei oo ikinä kieltäny mulla ku kerran ! Mutta sitte, heti ekalle kielsi ! :o no.. sain kyl jatkaa ja annoin kunnolla raipasta sitte seuraavalle mennessä, mutta kolmanteen se taas tössäs! Se oli tosi ärsyttävää!! Sain kyl jatkaa radan loppuun ja sit se meniki hyvin! no.. ku annoin raipasta aina just ennen estettä ! :D
90cm radalla ajattelin olla topakampi, mut ei.. ei se oikee auttanu ,tai siis emmä tiiä mikä siin oli et pidin kyl pohkeet kiinni ja ajoin eteen mut ei se vaan menny! tokaan tössäs taas ja seuraavan kerran uudestaan! jatkoin viel sen jälkee rataa mut sit se taas varmaa 5 esteelle tössäs.. sit mä lopetin ja menin verra-alueelle ja hyppäsin siellä 90cm okserin eikä mitää ongelmaa!! :o Sit mä olin iha et "pelleileeks tää poni mun kanssani? :D" 
nii emmä tiiä mikä siin oli ! No, puomit oli just maalattuja ja tosi värikkäitä nii sitäki saatto ihmetellä ku verkassa oli ne vanhat -ei lähiaikoina maalatut puomit nii niit se ei katellu jaja sit saatto kans vähä jännääkki ku muaki jännitti iha hirveesti ku ne oli vast meidän tokat estekisat! 


ilme.... :D
sori, ei nyt parempia tähän hätää, mut laitan myöhemmin jos löydän jonku joka ois ottanu sielt ! ;)
Jäi kyl harmittaa tosi paljon se, et mä kielsin ulos molemmilt radoilt, mut ei se mitään ens kerralla sitte menee paremmin! :')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: