20.6.12

diudiu

Vähään aikaan ei oo tullu päivitystä kun ei oo "innostanu" mut nyt nopeesti käyn läpi et mitäs oon täs tehny !;)

  • Lauantaina olin tompalla hyvuran (eli meidän seuran) seuraestekisoissa menin 80cm ja alkurata meniki iha hyvin mut sit perusradan tokavikalle ja vikalle kiels niin sit hylättii :/
  • Sunnuntaina oli hyvuran alue-estekisat ja samalla meidän ekat alue estekisat. Verkassa tosi hyvä, hyppäs epäröimättä yms. mut radalla oli eka este semmonen ison näkönen 90cm okseri mis oli alla joku kaare mikä oli tuotu riksusta nii sitä sit pelkäs (vaikka oltiin haisteltu sitä etukäteen) nii ensin kiels ja tokal kerral yhtäkkii juoksiki ohi ja mä tipuin tolppaa päin! :o :D no, ehkei tää esteratsastus taidakkaa olla ihan mun laji.
toukokuun estekisoista 






















  • Maanantaina tunti Mantalla ja meni ihan hyvin. Veeralla oli tunti tompalla sen jälkeen.
  • Eilen käytiin veeran kanssa maastossa usmissa. Ravattiin enimmäkseen ja laukattiin vähän kans, ponit oli mukavia :)
Tänään olin taas tunnilla Mantan kanssa (sillä perjantaina ei tuntia kun juhannus !) Tehtiin suoristamisia ja taivuttamista ja sellasta perustyötä +avoja. Manta oli alusta asti tosi hyvän tuntunen ja Riittakin oli tyytyväinen, eli hyvä tunti ! :) 
Vielä vähän kuvia tältä päivältä! Eikö ole muuten sööpöt noi vaaleenpunaset? :D Ja sori tämä laatu taas! :( mut ajattelin et paremmin nyt näitä ku ei mitää :'/





Huomasin muuten kans, että toi ikuisuuden kestänyt äänestys juttu on päättynyt jo aikaa sitten ja eniten ääniä sai siis Päivä Tallilla -video! Niin se pitäis sitte tehdä nyt lähipäivinä ! :)

Tein myös Ponimeetistä videon! Mulla ei harmillisesti ollu vaa hirveesti ratsastusmateriaalia niin se oli iso huono puoli! :( Mutta mun videokameralla en myöskään hirveesti kuvaillu, et tässä on siis kaikki mun kamerasta (?) Ja muutenkin noista pikakelaus kohista tulikin tooosi sekavat :S mut koittakaahan selvitä! :D
ps. (joku kertoo et miten ton videojutun saa isoks?!) :D Ja muutenkin kommenttia saa laittaa näistä postauksista, kun on muuten aika turhauttavaa postailla vaan täällä itsekseen :D

7 kommenttia:

  1. toai kiva toi video, mut muute, eiks sul oo vähä liia lyhyet jalustimet koulusatulaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja itseasias ei, ku mä pidensin niit just vähä aika sitte reiäl :o se varmaa näyttää vaa ku pidän jalat kiinni :)

      Poista
  2. Sulla on kyl tosi hieno poni! :)

    VastaaPoista
  3. toi vidi oli kiva ainaki alust mut sit siihe tuli error enkä pystyny kattoo loppuu :( mut söpöt ponit (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, no sen näkee kyl youtubest varmaan myöhemmi :) ja kiitos, onhan ne :)

      Poista
  4. toi kakku oli ihan sairaan hyvää! ;D

    VastaaPoista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: