18.2.12

Aluevalkkuuuuu!

Tänään piti herätä siis klo 6.30 ja lähtee seiskan mais tallille sillä Mantan aluevalmennus ryhmä klo 10 !
Laitettii kuntoo ja sit lähettiin. Manta oli aika tahmee ainaki aluks ja mullaki oli niin paljon päällä nii oli iha kuuma siel lämpö eristetyssä maneesissa että huhhuh! Eli en hirveesti "tsempannu" tavallaan ite ku Manta oli muutenkin nii vaikee ridaa ku se vaa meni välil ja mä vaa killuin siel ja yritin päästä mukaa ku se vähä vei mua joskus :D Mut kyl se ainaki kuulemma näytti hyvältä mikä on tietty hyvä ! Ja ku teen esim volttia joka menee iiha plörinäks ku me vaa - ainakin mun mielestä - huristellaan se ja sit ope "hyvä ella, hyvä voltti"  =D Mut oli siin hyviiki pätkii, et ei se kokonaa iha huonokaa ollu mut ei mikää parhainkaa mitä vois. :)

Klo 12 mul oli Tompalla tunti. Se meni taas toosi hyvin pikku-Tomppis panosti (::::: Ku se on niin helppo ku siihen voi vaan kietoutua ympäri ku se on niin pieni :) Eli senkaa me oltii niinku tunnilla et siin oli 2 ja sitte se opettaja pääs tosi hyvin neuvoo meit molempia ku kummallakaa ei ollu mitää hirveit ongelmaponejakaa. Harjoteltii just suoristamist, ryhdikkyyttä, lisäämist, kokoomist ym.
Eli molempiin oon iha tyytyväinen tän päivän jälkeen! Ja nyt iiiiiiiiiiiiiiiik!!  Huomista jännittämään!! Kun mun ja Mantan ekat kisat tallin ulkopuolella ja muutenki mun eka He A -rata! Kyl mä Tomppaan sillee "luotan" et jos saadaan hyvä verkka nii se vois olla iha hyväki radal mut manta.. :D Se pääsee aina välil vähä jännittyy mun kaa sit ku päästään sinne tuomaripäätyyn ym niinku on käyny jo viimesis kahes seurakisoissa niin nyt rukooillaan ****kumpa manta ois radal tosi rento eikä ollenkaan jännittynyt, Aamen**** !!! (=

Tässä pari kuvaa tänpäiväsest reissust!!Sori ku ei oo rida kuvii, muttaku turha ottaa ku niist tulee nii huonoi siel maneesissa,joten tyytykää näihin!



Huomasin muuten vasta nyt, että toi "kisa" on päättynyt! Eli eniten ääniä sai Päivä tallilla -video! Jee siis kyllä mä sen teen muuta khöm -- missähän välissä?  Hahahh! no kyllä mä yritän saada sen tehtyy joku pv! Sitä odotellessa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: