19.2.12

Ponit vei !

Eli siis tänään harjotuskisoissa ja siis ensimmäiset kisat tallin ulkopuolella Mantan kanssa ja mun elämäni ensimmäinen He A !! Kerron siis nyt näin lyhyesti ! ;D

 Lastattiin tallilta ehkä vähän turhan myöhään klo 11.40 aikaan ja päästiin siitä sitte lähtemään. Ajomatka kesti vaan sen 20min eli ei ollut pitkä matka. Veera jäi laittaa tompalle suitsia ku me mentiin äitinkaa kansliaan ja se ilmotti mut ja sitte kysyttiin et missä vessa ja no mä lähin ettii mut en kyllä koskaan löytäny sitä XD ihme sokkelo paikka se sammalisto mun mielest =D. Anyway, mä ehin verkata tomppaa ehk jotain 30min vaan hups... Verkassa tomppa oli iha ok. ei oikee ehk keskittyny tarpeeks ku niinku tuijotteli välil vaa mantaa mitä veera ja iskä välil kävelytteli siel :D Radalle ois saanu ottaa raipan, mutta mä ajattelin, että en ota sillä sit voi verrata noihin muihin kisoihin missä ei oikeesti saa olla raippaa. Mutta se olikin virhe sillä radalla Tomppa oli joo iha ok, mutta vääähä ehkä semmone tönkkö ja tahmee mikä oli ihme ku se oli verkassa ollu nii tohkeissaan! :o mut silti 61.46% !

Mantalla mulla jäi vähä verkka-aika vähiin kans, sillä luokassa piti olla kai jotain 11, mutta koska keli oli niin huono ja osa tuli aika kaukaakin niin luokassa oli vaan 6 osallistujaa. Ja manta oli verkassa iha ok, mutta niin siinä kävi vaikka hirveesti rukoiltiin, niin Manta oli silti radalla ajoittain tosi jännittyny :S Että siis paaljon parempaan ois voinu, mutta kyllä se jännityski sit lähtee ku opitaa enemmän tuntemaan ja muutenki opin ratsastaa sitä paremmin! 63.12% tuli ja voitettiin luokka Jippii!! (::

Eli siis olen kyllä tosi tyytyväinen molempiin, et ensimmäiseks He A radaksi tosi hyvin kuitenkin molemmat yli 60% tuloksilla vaikka kaikki muut siellä oli hevosia niin manta 1. ja tomppa 4. sij =)
Sori kun ei oo nyt kuvia mutta ei muitettu ottaa kameraa mukaan ! 
Ja tänään ei päästykkään vielä lähtemään kun on ajokeli niin huono, mutta huomen aamuna Tahko, here I come! =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: