21.2.12

otsikko

Buuja!! Ööö ei oo oikeen mitään kirjotettavaa periaatteessa jos haluun pitää tän enimmäkseen heppa-aiheisena blogina, muttakun kerran tällä viikolla en nyt tallilla voi käydä niin kerron nyt jtn tästä loma päivästä. =)

Nukuin aamulla johonki ööö... kymmeneen tai jotain ja sitte söin aamupalaa, puin päälle ja lähettiihakee mun sukset huollosta, ostettiin hissiliput ja mentiin mäkeeen ! Jippii! Mä tykkään laskettelusta, mutta en oo kyl piiiitkään aikaan -- no okei, vuoteen -- laskenu niin tuntu kyl heti jalois ku piti just painoo siirrellä puolelt toiselle ja ne mäetki näytti niin jyrkiltä :D

Tiiättekst ku siin mäen reunoilla saattaa olla sellasii pikkusii metsäpolkuja mihin on kaivettu ja laitettu sellasii hirveit kuoppii ja hyppyreit nii ne näyttää aina ihan sika houkuttelevilta mut sit todellisuudes aina kun meen niihin vähänki liian koval vauhilla niin se menee iha hallittamattomaks (onks toi ees sana? XD) se meno ja sit kaadun tai ainakin horjahdan ja sukset menee ihan vinksin vonksin ja pahimmaks tapaukses saatan jäädä alle niin en sitte aina mee niihin pahimpii :D Vaikka se kyl näyttää tosi siistilt ku kaikki menee niist sillee rohkeesti ja tosi lujaa ja siis jjust niistä isoistki hyppyrestä ja niit ihme kaitesta? :D Vähän niinku skeittaust kai mut en mäoo ikin skeitannukkaa :D

noo... sitte mun piti olla mun kaverin kaa, muttaku ne meni keilaa ku sen siskol oli synttärit nii sit mä jäin mun siskon ja äitinkaa kämpille kattoo twilight 3. eli sen epäilyksen. Ja äää vitsi se oli niiin hyvä ! Vähän mä haluuun nähä sen neljännenki sen aamun koitoksentai mikä olika oikeesti! Mä en ollu enne nähny niitä mut sitte katottii se ykköne kavereittenkaa pari viikkoo sitte, sit (sii mun kaveri lainas ne levyt) uusikuu automatkalla eilen ja epäilys tänää! Ja mä olin eka vähä et "ookoo... mikä niis nyt niin ihmeellist on..?" ku kaikki aina ennen hössötti niist mut nyt mä kyl ymmärrän :D Ymmärrän senki ku mun kaveri vaan sano ku se oli kattonu ne jtn et "oikeesti aina ku kattoo näit nii tulee iha semmonen olo et vähä haluis olla vampyyri" ja mä olin vaa et "haha just semmone verenimijä yök" mut mullekki tuli iha semmone "aah vähä mä haluisin olla ku nitten ei tarvii nukkua ja ne on tosi nopeita ja pystyy lukee ajatuksii tai näkee tulevaisuuteen et vähä siistii :D " mut joo.. sen verenimemisen voi kyl jättää pois .. vähä ällöö hyi :S :D Tai sit haluisni olla se Bella varsinki siin kolmosessa ku kaikki vaa suojelee sitä henkensä edestä ja sit molemmat, Jacop ja Edward rakastaa sitä ja se on semmone et se saa valita, mutta periaatteessa en mä kyllä haluis elää pelossa et "omg ny joku tulee ja tappaa mut" mut joo... ehkä mä voisin vaa olla iha oma itteni =D

Huomenna sit taas mäkeeen ja uimaan feat. kaisla (::: ainakin niin oltii sovittu! ja kattoo jos jaksainsin laittaa mtn kuvia täältä tai edes ottaa kuvia !  Se jää nähtäväks (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: