27.2.12

Missing summer !

Ei vitsi mä ootan kesää ! Kesästä 2012 on mun suunnitelmien mukaan tulossa ihan paras ! Näistä syistä:

  1. Ponimeating -leiri (jonne toivottavasti pääsen ,sillä hakemustakaan ei olla vielä lähetetty! hups!
  2. Kaiiiiiiiiiiikki tulevat kisat Mantan ja Tompan kanssa!!! <333
  3. Ripari :D
  4. Ponit mahdollisesti kesäksi naapurimme pikku talliin :D
  5. Ei koulua no wories+ kaverit ja hauskaaaaa!! :))::):) <3 
  6. Lämmintä!! <3
Siinä siis 6 ihan tarpeeksi hyvää syytä miksi kannattaa odottaa kesää ! :) Minä ainakin odotan jo nyt sillä eilenkin oli jo tosi keväinen fiilis ja karvat alkaa jo tippumaan poneilta ja kaikki aaaaaah kevät tulee ! :)


Mutta back to real world. ---> Tänään taaaaaaaas neljän päivä uhg.. Veeralla oli viideltä tompalla taas jonnan kanssa yhteistunti. Ne oli kuulemma harjotellu vastalaukkoja ja pohkeen väistöjä ja sen sellasta ja se oli kuulemma menny ihan hyvin. =)

Mulla oli tunti kuudelta heti perään. Harjoteltiin just niitä avoja, sulkuja ja sitä pehmee käsi, pohkeella eteen tosi paljon. Manta meni oikeestaan tänää ihan tosi hyvin! Sain sen jo heti alkuun aika hyvin sillee tuntumalle ja ravissa varsinki se oli tosi pehmee ja mukava :) Aika paljon sen eteen sai kyllä tehdä töitä että sai sen hyväks, et piti olla koko ajan jalat kiinni ja heti reagoida jos se tekee jtn mitä en halunnu ja just korjata heti ja mä vaan puuskutin siellä selässä, että mantallekki tais tulla iha hiki! :D Että tosi hyvin siis meni! :)

Sori tällä kertaa ei oo kuvia tält päivält ! :( Joo mä tiiän, mustaki ois kiva laittaa kuvii ja muutenkin tykkään ite lukee sellasii blogeja jossa on usein hyviä ja ajankohtasia ja hyvälaatusia kuvia, muttaku meil ei oo oikee aikaa tällee arken ottaa kameraa mukaa ja käyttää aikaa vaa kuvailuu :D Ois kyl kiva jos ois aina joku valmis kameramies ja kuvais mun kaikki tunnit, mut eipä ole ! ;D Nomutta heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: