29.4.12

Hupsista !

Tänään menin iltapäivällä tallille ja mun kaveri Lotta tuli mukaan kattoo poneja ja vähä kuvailemaan meidän kameralla! Sain sellasen idean et voisin mennä ilman satulaa, mut laittaisin kuitenki huovan nii ois ehk pehmeempi istuu ja Veera tuli verkkaa Tompalla.

Mun oli tarkotus kuitenki mennä iha sille kunnol vaik meninki ilman satulaa. Alotin sillä et ravailin iha suht pitkin ohjin ja sit laukkasinki vähä ja sit yhes vaiheessa kaarteessa ku siirsin ravii nii mä jotenki valuin pois eli mä tipuin  ekaa kertaa Mantalta ! :'o Ku ei mul ollu mitää mist pitää kiinni niinku satulaa ja sen harjaki on tosi lyhyttä siit sään kohalta :'D... No nyt on sit seki koettu! :'D Manta onneks vaa laukkas vähä matkan päähä ja jäi siihe seisoo nii sain sen helposti kii :'D Sit jatkoin pohkeenväistöi ja pari avot ja yritin saada sitä sillee hyvin avuille pohkeen eteen, mikä oli aika itseasiassa vaikeetaki välil ku piti samal pysyy mukavast seläs, mut kyl mä sit iha hyvin sen loppu ajan pysyinki! :'D Sit ku kentälle tuli viel toinen Veera Latella nii kierrettii sen kaa sit maastorata ja kukkulat. :')

ps. Älkää sit välittäkö istunnasta, sillä en oo menny hirveen usein ilman satulaa you know ! ;')











oho huopa vähä valunu ...

















hahah! Oon nii proo! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: