1.4.12

Seurakisat !

Tänään oli meidän seuran seurakisat, niinku jo edelisessä postauksessa kerroinki ja menin molemmilla ponskeilla k.n.specialin. Tänään ei kyl valitettavasti kuvia ku ei ehitty ottaa ees kameraa mukaa.. :/  mut kuitenkin.

Ku tultii aamul tallille nii laitettiin ponit kuntoon ja lähin talin pihan ympyrään juoksuttaa Tomppaa jokski 10minuutiks ku se oli mantan jälkee sillee et siin oli jtn 30min aikaa välissä nii oli hyvä et se oli jo valmiiks lämmenny. Ku juoksutin nii laitoin Tompalle apuohjat ekaa kertaa ku riitta oli neuvonu et se ei pääsis kuitenkaa kisapäivän verkassa menee mitevaa. Sitte lähettii kävelee poneillla maneesille ja Veera käveli tompalla kentällä ku mä menin maneesiin Mantalla.

 Manta oli verkas jo alusta asti tosi hyvä! :) Ehkä vielki vähä tahmee nii siks tein sen kaa paljo just siirtymisiä. Mul oli just sopiva verkka et sain sen sillai hyväks, ku siis luulin et jäis liian lyhyeks mut ei, melkein päin vastoin.
Ku päästiin kiertää rataa nii menin käynissä just nää tuomaripäädyn kulmat ja kaikki ku niitä se on yleensä jänskänny ja nytki se ehkä iiiiha vähä ois halunnu oikoo niitä pelottavia kulmia mut ei se ollu niin jännittyny ku ennen! :) Rata meni iha siististi mun mielestä, ei mikää paras, sillä Manta kyl oli yhtäkkii aika vetelä siinä radalla ja näköjään tuomaritki huomas sen ku siel luki just kaikkee et "aktiivisempi laukka" . Mut paljon kehuja saatiin kans niiltä ja sain ainki yhen 8 ja yhen 8.5 ! Ja saatii tulokses 67% ! :)

Mantan radan jälkeen mä vaihoin heti Tomppaan. Tomppa oli verkas iha hyvä itse asiassa kanssa. Sen kaa tein samoja harjotuksii ku mantalla eli siirtymisii ja näitä. Radalla tomppa oli iha super! Tai siis ainahan on parantamisen varaa mut se oli tompalle iha tosi hyvä! Ja saatiin 68% Ja mä oisin voittanu Tompalla luokan, muttaku mä olen niin vajaa/tyhmä niin mä unohin noi suojat jalkaan radalle ja ku ei mulla ollu ketää hoitaja-apulaisiakaan ketkä siit ois huomauttanu ja enhän mä sinne jalkoihin nää!! (mantalle en laittanu ollenkaa suojii verkkaa) ja sitte meijät tompan kanssa hylättiin ! Mut onneks sitte kuitenkin Mantan tulos ylty 1. sijaan, mutta tomppa ois sen kyllä kans ansainnu, niin mä ajattelin et se on nyt niitten yhteinen ruusuke vaikka! :)

Voivoi! No mutta virheistähän oppii, eikö niin? Taidan ens kisaverkasta jättää ne suojat sitte kokonaan ihan radan ulkopuolelle! Eli tällasta tänään! :) Moidoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: