30.4.12

Summer is comming !

Jee  koko päivä on ollu ihan tosi lämmintä! Oon nyt koko talven ajatellu et "c'moon tulis jo kesä! kesäl kaikki on hyvvin, mut nyt tänään tuli huomattuu ne kesän huonotkin puolet

  1. Ötökät
  2. Kuumuus (kentälle paistaa suoraan aurinko ja ei millään jaksais/pystyis keskittyy ratsastaa :(
  3. ja se et ponit on ulkona ilman loimii ja niitten harjaamiseen menee ikuisuuus!!
Mut ei se mitään! Ne mä voin kyl kestää kunhan pysyiski tällasena sopivan lämpösenä tää ilma ! :)

Olin siis tänää Mantal koulutunnilla ja mentiin taas ilman jalustimia et saisin ne jalat sen kyljissä paremmin pidettyy kiinni ja se oli kyl tosi työlästä mut autto! Manta oli heti paljon parempi kunha mä vaan jaksoin ratsastaa sitä jaloilla eteen ja pitää pehmeen käden! :') Se oli iha sika hieno tänään ainakin siin yhes vaihees ku sain sen kantaa vasemmaltaki oikees kierrokses! Lopuks mentiin viel A:10 ,rata minkä mä meen molemmilla poneilla sunnuntaina Messilässä, ekat aluekisat nimittäi :'D

Äitin piti ottaa kuvia mun tunnista sen jälkeen ku se tulee kaupasta, mut sil menikin vähä pitenpää ja se ei ehtiny... :'(

Mun tunnin jälkeen oli Veeran ja Jonnan yhteistunti Tompalla ja Jakilla :) Ja olin vaihtanu vahingos must.valk. tehosteen ja äiti ei tajunnu vaihtaa sitä nii.. :D


oisin halunnu yhteiskuvan, mut tomppa oli eri mieltä... :D

 Ku tulin tallilta nii jäin hetkeks pihalle meidän koiran Luminkaa ja laitoin sille vähä esteitä ja otin pari kuvaaki  siitä. :')
Nyt meen varmaa ulos ku mun kaveri tulee oman koiransa kaa ja sit me mennää jotai agilityy niittenkaa vaik :'D

ps. oon aatellu et voisin alkaa itekki sellast Päivä postauksii tekee tai se et "kuva plaaplaaplaa" ku ne on hauskoja mut en viel tiiä et mistä sellasen kivan "löytäisin" ? :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: