19.9.12

Terve

ahkera TET läinen ;)

Juu nyt on taas ollut vähän taukoa tästä bloggaamisesta, kun siellä TET:ssä menee puolet päivästä sillä mun työvyoro on 11-17 ja sitten ratsastamaan... Mutta mä lupaan että viikonloppuna, viimeistään sunnuntaina tulee taas kunnon heppapostausta, sillä silloin on seurakisat, missä Veera menee Tompalla ekat kisansa perusmerkin ohjelman! Ja mä meen yhen toisen ohjelman :)

Nii ja arvatkaa mitä muuten! Mä pyörryin eilen ekaa kertaa elämässäni! Kun pidin yhestä koirasta kiinni (se oli kyl rauhotettu) minkä antura avattiin ja sieltä pulppus verta niin mua alko yhtäkkii oksettaa ja ihan silmänräpäyksessä mä vaan heräsin maasta! Kun tajusin, etten nähnykkää unta niin mä olin iha paniikissa ku yks vaa piti mun jalkoi ilmas ja kaikki oli siin :D Kaikki vaan kyseli loppupäivän et "eikai okseta tai päätäsäre - satu?" Ja mä vaan et "eei satu" Ku siis jos mulle ois tullu aivotärähdys tai jotain kun mä niinku ihan seisaaltaan vaan kaaduin maahan! Mut en mä oikeesti tuntenu mitään tai mua sattunu mistään kohtaa missään vaiheessa päähän, kummaa! Mul taitaa sit olla joku teräspää! :)

12 kommenttia:

  1. mä en oo ikin pyörtyny!! kai.. eiku en oo varmaXD mut voi ei ella! :D hihi ja heppapostausta ootellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo! mut ei se oikeestaan tuntunu miltää, aika outoo, sellast "luonnotonta" et tolleenvaa niinku kaatuu tietämättä, hyi! :/

      Poista
  2. missä oot tetissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oliksä jossain isol eläinlääkäriasemal vai jossaan pienessä? :)

      Poista
    2. Noo on se aika pieni tavallaan :)

      Poista
  3. teräspää xd minkä ohjelman meet ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. FEI ponien joukkueohjelman rataharjotuksena :)

      Poista
  4. Mää pyörryn aina verikokeissa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa mä en ees tiiä onks mult otettu selasii :D

      Poista
  5. Ei vitsi meilläki oli vasta TET ja pyörryin siellä ekaa kertaa elämäni aikana :D

    VastaaPoista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: