11.9.12

Treeniä treeniä

Tänään mulla oli koulun jälkeen valmennus Mantalla ja se oli ihan s u p e e r! ♥ Harjoteltiin siirtymisiä, laukan kokoamisia, laukka käynti laukka käynti siirtymisiä ja lopuksi vielä ens lauantain aluemestaruus rata! Se meni oikeestaan tosi hyvin ja kumpa menis sit viikonloppunakin!

Täs pari videolta napsittuu kuvaa. Voi olla, että saan tehtyy huomitteeks tän päivän valkusta pienen kooste videon. Siis ehkä, jos on aikaa ja jaksan , eli se jää nähtäväksi ;) :D





En malta oottaa oikeesti olis jo perjantai, eli lauantaina aluemestikset ja sunnuntaina aluekoulujoukkuemestikset! (kui pitkä sana) mä en jaksa olla koulus, se ei oo jotenki mun juttu ku en jaksais panostaa vaikka tietty pitäis ku peruskoulun vika vuosi ja näi, mut välil on vaa tämmös et ei vaa jaksais! Mut onneks koht (koht jakoht..) on syysloma :) !

5 kommenttia:

  1. meetkö b:0 joukkuealuemestaruuksissa ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu! :) koska oon meidän joukkueen ainut poniratsastaja yhyy :D

      Poista
    2. kiva mäki tuun sinne kisaa mikä seura mun pedersinratsastajat .
      PS. oon mäki ainut poniratsastaja mut meiil on joukkueessa myös junnu . :))

      Poista
    3. juu meil on muut sennuja ja en ala täs nyt julkistaa mut näät sitte :) kai.. :D

      Poista
  2. Mäki tuun niihin aluekoulujokkuemestaruksiin

    VastaaPoista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: