23.9.12

Seurakisat

Tänään meillä oli meidän seuran omat seurakisat, missä mä menin vaan harjotusradan - FEI ponien joukkueohjelma 2012 ,sillä näitä ratoja aijotaan mennä sitten enskaudella niin täytyy harjotella! Kun en kuitenkaa tee mitään seura k.n specialeilla.

Mun verkka jäi vähän lyhyeks, mutta sain silti Mantan ihan hyvin kootuksi ennen rataa. Se oli radalla vaan _tosi_ jännittynyt! Avossa oikeelle se pelkäs yhtä kakkaämpärii et se hyökkäis sen kimppuun tai jotain ja voi luoja se rata oli täynnä ihan typeriä rikkoja! Heti alkuradasta eka keskiravi alko ihan hyvin, mut sit Manta pelästy jotain katsomosta tullutta ääntä ja rikko laukalle! :/ No.. sit meni ihan hyvin, paitsi et johonkin väleihin tuli kaikenmaailman pikkurikkoja ja vielä viimesessä käynninkautta vaihdossa ei suunnilleen ees esitetty sitä käyntiin siirtymistä.. eikä kyllä parissa muussakaan...hups XD Mut sit saatiin kumminkin 63.3% , mut jos toi ois ollu joku kansallinen hallimestaruus,niin hyvä jos oltais saatu ees 55% :D no ei.. en tainnu tänään olla ihan 100% mukana itekkään,kun ajattelin silloin et"vaan rataharjoitus" :/
Piste skaala 4 - 7.5

Tässä vielä rata, joo mä tiiän, ihan kamala, kun tuli niin paljon kaikkii rikkoja, hyvä et kehtaan nyt laittaa tänne!!





























Veeran rataa en nähnyt itse, sillä olin ulkona taluttamassa Mantaa, mutta ihan hyvin kuulemma meni, muisti radan ainakin. Nää oli siis Veeran ekat seurakisat ja ne meni perusmerkin kouluohjelman ja sai 67. jtn% !! Aika hyvin mun mielestä! Mä sain mun ekoissa kisoissa Tompalla 60%... Ja ne oli toisia! Tästä se lähtee ;)

Veera ei päässy ite palkkareihin,kun se lähti jo viemään Tomppaa talliin, mutta mä sain sitten hakea sen ruusukkeen:)
Tässä vielä Veerankin rata:

























Tämmönen päivä tänään, vaikkei mun rata menny ihan putkeen, niin hyvä, että saatiin sentään harjoitella! Tästä sitten jatketaan treenaamalla näitä! :)

5 kommenttia:

  1. Tosi hienosti teillä kummallakin meni, välittämättä noista Mantan rikoista. Miten sä pysyt noin hyvin tuolla Mantan selässä pomppimatta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin oli siel silti seassa ihan hyviäkin pätkiä! ja aluks sillon vuosi sitten niin se oli yhtä tuskaa ja mietin ihan et "miten tääl voi pysyä, ihan kauhee istuu?!" mut oikeesti ei oo jos käyttää vähä vatsalihaksii, ja muutenkin oppimalla :)

      Poista
  2. Ainiin, ja mulla on muuten myös haaste sulle blogissani! ;)

    http://mylife-inmyway.blogspot.fi/2012/10/haaste.html

    VastaaPoista
  3. elikkäs, oon uus lukijaa täällä ja tää sun blogis on tosi kiva ja selkee. :) mut yks kysymys ois, et millä tallilla teijän ponit asuu? :) kiitti vielä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En mielellään kerro yleisesti täällä blogissa, toivottavasti ymmärrät. :)

      Poista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: