23.7.12

Maanantai


nam :D
Tänään ei mitään erikoista oo tapahtunu. Aamul kävin heittää poneille ruuat ja vein ulos joskus kasin aikaan ja tulin takas kotiin nukkumaan noin 4 tunniks. :D Koko päivän vaa löhösin kattoen telkkaa ja olin koneella, ku ulkona sato -- tai ainaki tihutti -- vettä koko päivän. Kävin kyl yhes vaihees ulkona keräämäs mustikoita takamettäst, kun niit oli siel niin paljo, mut en sit jaksanu niin kauaa kerätä ja en ees osannu ku tuli niin paljon niitä versoja x( !
fb oli kaveri tänään ♥
eilen saatu kukkakimppu :)


Illemmal käytiin hakee ponit laitsalta ja mentiin ridaa kun sade oli jo loppunu suurimmaks osaks. Käytiin alkukäynnit maastossa ja tultiin kentälle. Kentän pohja oli oikeestaan aika hyvä! Sopivan pehmeä, muttei mikään lössö. Mä pääosassa vaan verkkailin tänään. Tein aika paljon taivutuksii ympyröillä ja pohkeen väistöjä. Veeralla taas oli päällä joku puomiharjoitus. Sil meni tosi hyvin kans, et se tuli aika paljon molempiin suuntiin ravissa ja laukassa sellasta kavalettia ja vaihto laukkaa päällä ym. Kyllä Tomppa osaa! ;) Menin viel itekki Mantalla ravissa pari puomii vaa, ja niistäki se jo innostu? tai se oli iha et "hääh mitä tää on?" :D voi pientä! Lopuks käytiin viel kävelee loppukäynnit meidän pihan poikki. :D Sit ponit talliin, hoidettiin ja ruokittiin ne ja kun mä viimesenä lähin tallista ku olin kääriny kaikki pintelit ja pessy kamoja nii kello oliki jo jotain 9? :D

Iskä oli tänään kuvaamassa videokameral kun ratsastettiin, mut mua harmittaa iha hirveesti ku nyt ois kaikkee kivaa matskuu ja inspistä mulla, mutta ei mitää ohjelmaa! Sillä kun mul meni hermo pd 8 ku se aina lagi nii mä poistin sen ja ajattelin ladata sit myöhemmin uudestaa (en tiiä miks) mut nyt en saa sitä ladattuu! Ja joku moviemakerki ois varmaa ihan ok, niinku koostevideota varten, muttaku ei ne videoclipit näy sillä ohjelmalla! Ihan toivotonta! :( Nii poimin nyt noista videoista jotain kuvia tänne :) vähän huonolaatuisia tietty kun videokamera, mutta parempi kuin ei mitään!




boing! (videosta)

Tos pätkä. Sori, blogger pilas laadun, mut kai siitä saa jotain selvää meidän menost ! :Dmut se pidempi pätkä ei tullu! :(





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: