20.10.12

HIHS 2012


 Tänään olin katsomassa Kaislan kanssa HIHS: iä! (Helsinki international horse show,no.. kaikki nyt varmaan tietää!) Mulla oli liput 12-17.30 väliseen showhun. Tultiin porukoiden kaa aika aikasin paikalle ja kierreltiin vähän kojuja kunnes päästiin sitten paikoille kun kúrit alko. Kaisla tuli sitten vasta niitten jälkeen kun ei saanu kyytiä aikaisemmin :( 

 Katseltiin siinä sitten niitä esteluokkia ja vaihettiin paljon kuulumisia. Välitauoilla kierreltiin taas kojuja ja juteltiin tuttujenkaa. :)

(mulla oli vaan siis videokamera siellä,kun se on kätevämpi, eli nää kuvat on siis sen takia tän laatusia...!)


Kuuden jälkeen tuli kiire etsiä jotain ostettavaa, sillä olin nähny tosi paljon päivän aikana kaikkee kivaa, mutta ei sitten tullu ostettua koskaan kun oon aina vähän "pihi" etten tarttis mitään.. mut tiesin, että tulisin vielä katumaan kotona,joten mun oli _pakko_ ottaa jotain!

Mukaan tarttu siis sitten harmaa HV poolo t-paita ja tummansininen HV poolon ohut fleece kauluksella. Molemmat olivat onneksi alennuksessa! -50% ja -20%.
Oishan siellä ollut kaikkia ihaaania toppaliivejä, muttakun mulla onkin jo 2 kotona ja ne on niin hirmu kalliita etten edes harkinnut. :D






















Ja hei, meillä alkoi nyt viikon syysloma, wuhuu! Ja huomenna lähdetään vielä laivalle Ruotsiin ja tiistaina takas! Palaillaan silloin siis! ;)

ps. 100 lukijan raja on ylittynyt vihdoinkin! Kiitos kaikille 104:lle ihanalle, jotka jaksavat lukea näitä mun juttuja ja välillä pistää kivaa kommenttiakin! ♥ Pitäisköhän siis tähän väliin jotain erikoispostausta tän kunniaksi? ;)

1 kommentti:

  1. Mulla ois blogissani sulle post-it tunnus! :)
    http://jokapaivaonkarkkipaiva.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: