6.3.12

Just walking

Eilen en postannut, mutta mulla oli rataharjotukset molemmilla poneilla ja ihan hyvin meni ja nyt me ollaan sitte osallistuttu. Ypäjälle ens perjantaina ensimmäisiin kansallisiin iiks! Eivaan hyvin se toivottavasti menee ku Riittakin pääsee mukaan ohjastaa vähä verkassa, ettei mennä ihan miten sattuu... :D Eli eilen siis tuntien jälkeen ponit vietiin sairaalalle ja niillä oli raspaus ja rokotus ja sitte käveltiin takas tallille sieltä sairaalalta.

Tänään koulunjälkeen mentiin vaan kävelee Mantalla ilman satulaa ja Veera meni Tompalla. Ihan kamalaa oikeesti, ku mä olin jo niiin kevät fiiliksissä ja nytki se pakkanen nous hirveesti päivän aikana! Taisiis päivällä oli viel iha aurinkoista, mutta sitte jo kuuden jälkee ku alko hämärtyy ja aurinko lähti pois nii auton mittari näytti tallilla -9 astetta pakkasta! Huhhuh! Ei ihmekkää, että mulla tuli vähä sormista ja jaloista kylmä siinä tunnin pelkällä kävelylenkillä! Nyt sitte läksyt ja voi iik vielä kerran, ku mulla on torstaina matikan koe -> oon ihan pihalla ja perjantaina fysiikan koe -> vielä enemmän pihalla! Hyvin menee! (Y) Nyt pitäis sit vaan pänttäillä eli moikka! --> Läksyt :D ps. nää arki-illan postaukset saa sitte luvan jäädä tällä viikolla vähä vähäisimmiks tai ainki nopeiks ja lyhyiks ! :(

 Tää kuva mantan seläst eilen ku lähettiiin sielt sairaalalta :)
tomppa ja veera tollasen taittuneen kuusen alla tänään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: