1.3.12

Kevät on jo matkalla

Ihanaa, ihanaa ihanaa ihanaaa !!! Ootteko teki huomannu jo, että päivät pitenee? Mä huomasin tänään ku oli niin kaunis sää ja lumet suli kun kävin ratsatamassa  niin oli valosaa vielä toooosi pitkään! Oikeesti? Siis tyyliin kuuden jälkeen alkoi vasta hämärtyy?!!?! Ja pystyin pitää mun kevät/syksy ridaus hanskoja, eli ihan saman näköset ku mun järkyn ohuet keväthanskat, mutta niissä on fleese vuori (oon nyt talven pitäny tooosi paksuja toppahanskoja ratsastuksessa) ja pärjäsin niillä keväthanskoilla tosi hyvin, ei tullu matkoillakaan eikä milloinkaa yhtää kylmä mistää ! :D Vautsi ku ihanaa <3!

Nyt siihen "pää"aiheeseen. Eli koulusta päästyäni - taas neljältä -.- - niin menin suoraa tallille ja hoidin mantan sillee rauhassa ja laitettiin niille vaa jotkut ohuet fleece loimet päälle ku oli niin lämmi - okei, no ehk +4 tai jotain -nii matkalle ei tarttennu paljoo mtn. Mä menin Mantalla keskimäärin noin 30min ja se oliki tosi hyvä vaik sillä oli edellisenä päivänä ollu vapari (?) tein just pari avoo, volttei, ja muita taivutuksii ja tehtävii ja yritin saada sen enemmä koottuu just lyhyemmäs ajas ym. Ja huomasin että me ollaan edistytty ku ennen mulla kesti varmaa tyylii 40min intensiivist työskentelyy et sain mantan sillee hyväks ja pehmeeks ja muutenkin avuille, mutta nyt se tuli jo melkein heti! Edistystä ! (Y) ;) Pikku-Veera meni sitten Tompan niinku keventeli ja laukkaili sillä siellä maneesissa samanaikasesti ja silläki tais mennä iha hyvin. :) Ei siinä muuta, sitte käveltii takas, hoidettii ponit ja autettii Riittaa iltatallin tekemises, just haettii heppoi sisää ja jaettii ruuat ja ovet kiinni.

Mutta voi apua ! Tajusin just tai siis vähä aika sitte muistin,että meillä on huomenna meijän koulun säbä turnaus ja mä en oo ollu ikinä yläkoulussa missään semmosessa tietenkin - vaik en ois halunnu - niin mut laitettiin siihen joukkueeseen kun ei oikee kukaa muukaa tyttö halunnu ku piti luokalt olla tietty määrä tyttöi ja tietty määrä poikii. Ja arvatkaa vaa mä en oo oikeesti mikää hyvä missää sählyssä ! Varmaa vaa sählään siel jtn omaa ja sitte näytän iha idiootilt :D Ja nyt mua jännittää iha hirveesti !     äää! noooo... kai mä pärjään.. jos istuisin sit vaik koko... ajan... siel... vaihdos ?! ;) :D haha nojoo kyl mä yritän!

2 kommenttia:

  1. tää on nii kiva ku kirjotat tänne blogiin suht. usein! :D ei se haittaa vaik ei kuvia ookkaan aina :)! jatka samaan malliiin :::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! jjoo no tuntuu vaa nii tylsält kirjottaa ku ei saa lisäillä mtn kuvii mut kyl mä aina yritän ku mahollista ! ;) ja tooosi kiva et tykkäät !! ::)

      Poista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: