3.3.12

Saturday on the stable

Sori ku eilen ei tullu postausta, mut en sitte illal jaksanu enää alkaa kirjottaa, mut siis näin lyhyesti nii mul oli tunti mantalla joka meni tosi hyvin :) Ja veera oli tullu samaa aikaa tompalla maneesille, mut sit ku lunta tippu katolta kerra nii tomppa säikähti tai jotain ja veera tippu ja sitte siel niinku tyylii jatkuvasti sitä lunta tippu katolta ku oli niin lämmintä,eikä veera ois saanu tomppaa pidettyy kuitenkaa hallinnas nii ne lähti sit kotii ja juoksutettii se sit myöhemmin tallin pyörö aitaukses. :D

Tänään mun piti herätä jo joskus puol kasi (huom. vkl aamu!!) ku vanhemmil oli joku meno helsinkii nii ne jätti sit mut tallille siin puol ysin mais. Lähin ekaks Mantalla maastoilee ku oli tänään koko päivän oikeesti vaan niin ihana ilma nii oli iha pakko mennä! <; Menin siis maastoradan jotain pari kertaa ympäri molempii suuntii ravis ja laukas ja sitte menin kentälle ja siellä sitte laukkailin pitkin kenttää ja ravailin viel. Yritin just mennä niist kohista ku ravasin yhes vaihees mis oli kaikkein eniten puhdasta lunta nii eli sitä ei oltu tallottu nii se oli tosi hauskaa vaa kevennellä siel selässä ku näkee ku poni nostelee etujalkojaan siin tosi korkeella :D Eli oli tosi hauskaa :)

Ku tulin tallille nii hoidin mantan pois -> ulos ja otin tompan sisään ja hoidin sen. Mä olin pyytäny edellisenä iltana et jos mun sisko tulis kuvaa Tomppaa maneesille sitte joskus kahentoist maissa nii sitte se tuli. :) Olin tompalla varmaa noin 40min maneesissa. Tein just niitä harjotuksia mitä nyt harjottelen tällähetkellä eli avoja ja sulkuja ja parit keskiravitki ja laukanvaidot käynnin kauttaki vedin :) ihan hyvin se meni, mutta ei ollu tietenkää mitenkää parhaimmillaa ku oli kameraki mukana. =/ Sitten mentiin kentälle ja veera ratsasti siellä ja mä otin siitä kuvia. :) Siellä ne vaan laukkaili ja ravaili :) Sitten mentii takas tallille ja mäkkärin kautta - nam -> kotiin !

Kotona mun kaveri tuli meille ja sit me vaa datailtii ja juteltiin :D Ja ku vanhemmat tuli sielt hesast nii äiti tuli näyttää ku se ne oli käyny hipposportin kautta nii se oli ostanu mantallekki valkosen equilinen huovan (ku kansallisissahan täytyy olla !) ja se oli tosi nätti! Eri mallinen kylläkin ku ne vanhemmat equilinet ku siinä oli isompia neliöitä. Ja sitte ruskeet eskadronin pintelit, kun meillä oli jo kyllä ennestään jonkun merkkiset (en nyt muista) tumman ruskeet ponipintelit, mutta niissä se tarra ei enään oikein pidä... =/ Ja eihän pinteleitä voi koskaan olla liikaa ! ;)



silakka :D
istuntani ei ole täydellinen... könötys :D
ööm? piaffia(ko) :D
"hei veera ota sitte seuraavalta halkasijalta..." tms mä selitän :D
ilme 10+ !XD



veera ja tomppa hassut :D



joo hehh kokeiltii mun kaverinkaa niitä pinteleitä ku käärittiin ne... ihan hyvät oli ! ;D

eiks oo ihana toi koriste reunus aah <3
mantan uusi kouluhuopa :)

Tässä oli vähän kuvia nyt tältä erää enemmän :D 
Alkoi vaan mietityttää, että  - siis tiedän itse sen hyvi - mutta just tänään tyylii ku yks sano et "sä oot kauheen iso tompalle!" mutta enhän mä nyt mun mielestä niiiin iso sille oo? vai näyttääks se siltä? sanokaa vaa rohkeesti oma mielipiteenne :D - taino, eihän sillä mitää merkitystä ole, mä menisin silti viel tompalla ;) mutta mietin vaan et näkyyks se niinku niin kovin heti ensimmäisenä et "kauheen iso ratsastaja noin pienelle ponille" tai jotain? :D

12 kommenttia:

  1. Ja huomenna hyppäämäään !! :)haha unohin mainita katsokaas ;)

    VastaaPoista
  2. Et ainakaa mun silmää näytä isolta :) Ekassa&tokassa ehkä ihanihan vähän mut ei nois muis kuvis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei hyvä juttu ;)ku emmä munkaa mielest hirveest haha :D

      Poista
  3. Munkaan mielestä et näytä isolta, mun mielestä jossain kuvassa sun jalat näytti vähän pitkiltä, mutta et mun mielestä oo iso:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu siis mun jalat on aika pitkät et menis melkee ympäri :D eivaa, mut ei muuten nyt näytä niiin pitkältä munkaa mielest :)

      Poista
    2. Et todellakaa oo pitkä ja sä et kuitenkaa paina liikaa:)

      Poista
  4. et todellakaan oo iso tompalle ! :) ja sun istuntashan on tooosi hyvä , kelpais itelleki (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! haha ei todellakaa mikää tooosi hyvä :D mut oon aina saanukki kyl istunnast jonku 6-8 ;)

      Poista
  5. joo et tosiaankaa oo liia iso! :) ihania kuvia++toi huoopa♥! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti mä yritinki ottaa tällä kertaa enemmän kuvia vähä ku kerkes ja pikku-veera on kyl iha hyvä kuvaamaa! ;) ja nii nam toi huopa on niin nätti mustaki, sopii varmasti mantelille ! :)♥

      Poista
  6. Ei kansallisis tarvi valkost huopaa, se vaan on nätti. Ja oot kyl iso Tompalle, ku Veera näyttää sopivalta sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tarviikkaan mut kuka nyt tyylii mustalla huovalla koulukisoissa menis? sitä mä tarkotin ? ;)

      Poista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: