9.3.12

O_o

Moi taas ! :) En oo nyt vähää aikaa postaillu ku on vähä pitäny lukee kokeisii ynnä muuta, mutta kerron nyt sitte pikaisesti ja ei  yksityis kohtaisesti tässä tältä viikolta.

Eli ponit käveli siis keskiviikkoon asti. Eilen niillä oli käynyt hieroja, joka sanoi, että molempien ponien selät on jo paljon paremmat ,hyvä juttu. :) Sitten eilen mulla oli myös Mantalla tunti ja menin niitä seuraavan viikon kisan rataan kuuluvia harjoituksia, et se oli vähän niinku oma aloitteisempi tunti kun riitta ei niiin usein huomautellut vaan katso enemmänkin, sillä eihän se siellä kisoissakaan ole neuvomassa radalla. Ja meni ihan hyvin. Sen jälkeen menin vielä tompan sillee kunnolla ku veera toi sen mulle maneesille. Harjottelin sen kanssa samoja, eli taivutuksii, avoo, sulkuu jne ja nekin suju sit iha hyvin, mut laukka harjotuksia en ehtiny tekee.

Tänään mun tarkotus oli vaa käydä verkkailee molemmat kevyesti. Eli kävin molemmilla vuoron perään maneesissa ja Manta oli iha ok, sen kanssa olin noin 30min ja keventelin +laukkasin kuitenkin tuntumalla ja sillee. Tompalla olin varmaa jopa yli 40min ku se ei ollu niin hyvä. Yritin siin keventäessä ja laukassa taivutella mut eiii toine oli taas vähä possu ja pukitti vaa vähä välii pienestä raipan näpäytyksestä :D on noi pikku-ponit kyllä mukavia... :)

Mut jäiks ! Oikeesti tajuutteks enää vaan tasan viikko niihin ypäjän mun ekoihin kansallisiin!! Woow ja oikeesti kattokaa nyt siellä on kaikki noi tosi hyvät nyt pitää oikeesti pistää parhaansa! (kattokaa kipasta!) :D Eivaa, mä siis tietenkin meen suorittaa omaa suoritustani ja yritän olla semmone positiivisesti ajatella ennen sitä ja myös muistaa ne hyvät puolet radasta sen jälkeen ! Se ois hyvä! ;) Nyt sitte tämmöset kuuden pv:n treeni putki käyntii! ;)
Uiui! Kattokaa minkä iha sikasöpön kuvan löysin netistä! :D Tää on niist aluejoukkue mestiksist viime kesältä! Minä ja tomppa alkuverkassa ;) hihi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: