12.3.12

Sorryy

Anteeks anteeks, en oo nyt taas piiiitkään aikaan kirjottanu tänne. Muttaku meilt hajos joku "netti jakaja" pömpeli juttu nii en pääse omalle koneelle. Yhessä ainoossa koneessa jossa meillä toimii netti nii on tää mun veljen kone minne pääsen ehk 15minaks päivässä jos sitäkää... murr >:( Mut anyway ei edes nyt mtn paljoo oo kirjotettavaa ku oon nyt koko vkl harjotellu sitä ohjelmaa ja niit radan osia yms molemmilla poneilla ku jäik!! Se on jo perjantaina! Vähän jännää, oispa jo tostai! :) Mut tänään sit tomppa käveli sen rankan viikonlopun jälkeen ja olin mantalla tunnilla ja meni tosi hyvin. :) Huomenna manta kävelee ja tompalla sitte tunnille! :)

Ei tässä sitten muuta joten adios! :) +mun veli on iha hirrrvee ku mun pitää taaaas heti lähtee koneelta!!!!!!!! >:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: