7.5.12

Eiliset kisat +kävelyä

Eilen lähettiin aamupäivällä Lahteen, Messilään aluekisoihin molempien ponien kanssa missä mentiin ensimäinen alue He A eli A:10.
Manta oli heti verkasta lähtien aika jännittynyt eikä ollenkaan yhtä hyvä ku norm treeneis tai kotona! Taivuttelin paljon ja yritin rentouttaa sitä mut ei... radallakin se ainakin tuntu siltä et se ois tosi jännittyny (niinku se oliki) ja iha pois ulko avuilta ja muutenki tuntu siin radalla vaan tosi huonolta :( Mut kuitenkin saatiin 61% vaikka He A eikä olla A:ta paljoo menty! Iha tyytyväinen oon kuitenki näin jälkikäteen vaikka ois voinu mennä paaaljon paremminkin.

Tomppa oli verkassa ihan ok. Sillä taas verkka oli ehkä turhan pitkä. Radalla se oli ihan ok, tosi tahmee takaosakäännöksissä ja pohkeenväistössä oikeelle ja toisesta keskiravistaki tuli vaa semmone vauhin kiihdytys.. :( mut nääki oli tietty suurimmaks osaks mun vikoi +tomppa ei oo treeneissäkää tehny aina kauheen hyvii tak.osa.käännöksiä. Tulokseks tuli 56.3%...
Jäi vähä harmittaa ku ei voitu näyttää kummilkaa iha parhaimpiamme, mut kuitenkin Mantalla sijoitus 8/32 ! Eli luokassa oli 32 osallistujaa ja 8 sijoittui ja melkein kaikki muut tässä luokassa oli hevosia ja ratsastajat mua vanhempia +suurimmalla osalla oli kanget ! Et iha hyvi sit kuitenki !:)

Saatiin toinenkin ruusuke, kun meidän seuralla on ollut meneillään seuramestaruutta kerätessä Cup et aina seurakisoista saa tietynvierran niitä cup pisteitä ja mä olin kerännyt eniten cup pisteitä mun "luokassa" eli voitin mun luokkani (eli "junioreiden") seuramestaruuden ! (: -Itse en päässyt siis tilaisuuteen paikalle kun olin siellä Lahdessa kisoissa.
Vas. seuramestaruus ruusuke ja toi vihree on se 8sij. Lahdesta :)




Tänään kävimme Veeran (siis ei pikkusisko veeran vaan toisen veeran!:D) kanssa kävelyllä ilman satulaa Elmolla ja Mantalla, sillä Veera oli ollut Elmolla koko viikonlopun Laaksolla kisoissa ja Manta oli ollut eilen :D Käveltii varmaa ainakin 1&puol h vaa ilmansatulaa pitkin hyyppätää ja jäätiin yhesvaihees syöttelee ruohokentällekkin niitä. Mantal oli koko ajan kaaauhee kiire kotiin eikä Elmo aina ees pysyny perässä... :D
Pikku-Veera kävi siinä samalla Tompalla tunnilla ja huomenna taitaakin olla Tompalla vapaapäivä vuoro! :)
Elmo! :D




ps. Kiitos näistä kuvista mun 5megapixelin kännykkäkameralle! XD
pps. Ja sori kun ei ollu kisoist kuvia, olis ollu videoo, mut en oo nyt ehtiny ladata koneelle viel... :'/
ppps. Veeran ja Elmon blogiin pääset täältä !! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: