9.5.12

seriously?

Tänään pääsin ratsastamaan vasta illemmalla viulutunnin ja orkesteri harkkojen jälkeen... -.-
Meiän oli siis tarkotus käydä reippaasti ratastaa vaan tos poolo kentällä et ehtisiin viel kotiin lukee musiikin kokeisiin.

Manta oli aika jännittyny siin aluks nii yritin saada sitä just rentoutuu verkas eteen alas ym. Veera meni Tompalla samaan aikaan kans ekaa kertaa nyt tänä keväänä poolol joten Tomppaki tais olla aika innoissaan eikä Veera uskaltanu kauheesti mennä, ku tompal oli eilen ollu vaa vapaapäivä ja sit sil oli vähä virtaa... :D Manta oli kyl iha mukava eilisen tunnin jälkee. Vähä ehk jännittyny.. :/ Sen jälkee ku olin menny Mantal vähä aikaa nii Veera pyys et hyppäisin Tompan selkää nii mä sit menin viel sillä. Mun mielest se oli iha mukava ja sit tykkäsin vähä laukata kevyes istunnas ja irrotella sillee ku se oli Tompastki nii hauskaa :D Mut sitte ku Veera syötteli Mantaa siin keskellä nii ku me mentiin siit jo varmaa kolmannen kerran laukaten tompankaa ohi nii se sillee hyppäs ja ohja jäi jotenki jalkojen alle tai jotain ku veeral oli ne ohjat kädes (se ei ollu siis seläs) ja sit se poskihihna niist suitsist vaa katkes ?! sit kehiteltii jotenki niist ohjist et sitä vois taluttaa ees :D mä sit viel keventelin tompan vaik en kyl kauaa ehtinykkää laukkailla :) sit vaa käveltii takas tallille ja hoidettii ne nopsaa et pääsisin kokeisii lukee ja ehin nyt tulla kyl viel postaa mut luin kyl ;)

Oikeesti mä en vaa tajuu! Noi oli toiset suitset mitkä Manta on rikkonu nyt tän puolen vuoden aikana ?! sillee seriously? Eka aluevalmennuskatsastuksis ku lastattiin se ulos niin katkes joku osa niist suitsist ku se lähti sillee jotenki jännnästi ? sit ostettii uudet (kahet varuilt) ja nyt nää paremmat meni :(
mutta onneks niist edellisistä rikkinäisist suitsist löyty varapaloja ja nyt saatiin taas koottuu hyvät suitset missä on osia kahista eri suitsista huups :D !

verkka laukkaa :) jaja mä näytän melkee pienelt tos? :o 

miks mun ilme on tyylii aina tollanen ratsastaessa... :D



wiiii



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: