4.5.12

perjantai

Menin tänää koulusta päästyäni Tompan ja se oli oikeestaan eilisen jäljiltä tosi hyvä ! Tein su. ohjelman asioita eli pohkeenväistöjä ja keskiraveja, parit takaosakäännökset ja laukassa lisäsin -> kiinni ym. Se oli tosi pehmee kädelle ja iha pyöreenä ja se oli iha super! Mutta näin taikauskoisena pelkään nyt et jos se ei sit oo sunnuntain super! :o noo.. jos pidetään peukkui nii kyl sen ois paree olla, haha ;')

Tompan jälkeen mulla oli Mantalla tunti. Tais olla vähä liikaa kaks ponii tänään ku mulla vaa jotenki energia loppu ja olin iha väsäähtäny ku mentiin taas ilman jalustimia ja ku pitäis just yrittää tehä parhaansa nii sit olin iha poikki katki :D mut ritta sano et se kyl huomas et ei ollu iha mun päivä tänää, vaikka Manta näytti silti kuulemma iha hyvältä!
Kerrattiin vielä sunnuntain rata ja näin .. :D ei mitää kummempaaa :'/
Tänään ei nyt tulekkaan kuvia, kun olin ajattellu video postausta mut sitte en ehtinykkää tekee sitä.. hups :D mut joskus toiste sitte! ;')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: