12.8.12

Liebster blog


Liebster tarkoittaa rakkain tai rakastettu, mutta voi myös tarkoittaa suosikkia. Liebster-palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa.

1.) Kiitä antajaa, ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
 ~ Kiitos Kim ja Tiiu =)

2.) Valitse viisi blogia (joilla on siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.

3.) Toivo, että ihmiset joille lähetit palkinnon, antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikki blogilleen.

Suosikkiblogini, joilla on alle 200 lukijaa, ovat:



ps. Halusiko joku tehä mulle uuden bannerin? Ite kyllä osaan tavallaan käyttää tota mun gimppiä, mutta se ei jotenki toimi se tallentaminen? :< 

6 kommenttia:

  1. Mä voin tehä Ella! (: sano mihi lähetän ja millaisen haluut? Voit käydä täält kattoo millaisen oon tehny www.team-hellokitty.blogspot.com
    Ja käy viel kattoo mun blogi www.team-happy.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Hei mä lähetän sulle myöhemmin vaik viel viestii facebookis ! :) ja käyn kattoo ;) ! Oonki miettiny et mikä toi sun blogis nimi on! :D

      Poista
  2. Mun piti jo viime postauksessa kysyä mut laitan nyt tähän, eli mitä pinteleitä käytäyt yleensä ratsastaessa? Fleece vai jousto vai mitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fleecejä ollaan käytetty :) itseasiassa en omista yhtiikään joustopinteleitä :D

      Poista
  3. Ihananoloinen blogi, sait uuden lukijan! :) Ulkoasu varsinkin on ihana, mutta banneristakin tykkään :3

    Kiva jos ehtisit käydä vastavierailulla www.munomatosisoma.blogspot.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! oon tehny ite ton bannerin,mutta jos kaveri saa valmiiksi niin kohta tulee varmaan uus! :)

      Ja voin käydä!

      Poista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: