4.8.12

Paikka finaaliin ! +RATA VIDEO

Eilen (pe) ratsastin molemmat ponit 30-40min. per poni. Manta oli tosi hyvä, mutta Tomppa oli aika kova vasemmalle, mutta parani kyllä. Tein vielä Mantalle letit samana iltana ja ompelin nutturoiksi. Tompalle tein vain letit valmiiksi.

Tänä aamuna piti herätä jo klo 5 ja ennen kuutta mentiin talliin harjaamaan ponit, laittamaan kuljetus suojat ja lastaamaan. 

Kisapaikalla tuli aika kiire, kun oltiin vähän myöhässä omasta "aikataulusta". Verryttelin Mantalla noin 30min ja ennen sitä Noora oli kävelyttänyt sitä. Noora autto mua verryttelyssä ja Manta oli oikeestaan tosi hyvä! 8.15 oli siis mun lähtövuoro. 

Radan jälkeen olin supersuper iloinen, vaikken tiennyt vielä edes prosentteja, sillä Manta oli tuntunut hyvältä ja ei tullut isompia rikkeitäkään, kuten siilissä, missä oli tämä sama rata ! 
Kun olin laittanu Mantan traileriin ja mentiin käymään puffassa, kuulin, että sain Mantalla 68.33%. Olin tyytyväinen, mutten silti liikaa iloinut, sillä oli vielä tosi moni hyvä esim. pm:ssä olleita ratsukoita menemättä.

Reilu tunnin päästä lähin hakee Tomppaa trailerista ja menin verkkaamaan. Tomppa oli taas aika kova vasemmalle, mutta onneksi Noora oli auttamassa mua verkassa niin saatiin sitä aika paljon korjattua ja lopuksi tomppakin oli verkassa jo tosi hyvä! Lähin aika hyvin mielin Tompankanssa radalle, sillä johdin sillä hetkellä Mantalla niin ei haittaisi vaikkei tomppa menisi niiiin hyvin. 

Tompan rata oli vähän hätäinen ja ei niin hyvin valmisteltu ehkä, mitkä oli kaikki mun omia mokia ja Tomppa ei ollut radalla niin terävänä kuin verkassa, mutta ihan siisti rata kuitenkin! 
Tompalla sain sitten 61.jtn% ja se oli aika sama mitä olin päätellytkin...

Loppujenlopuksi olin Mantalla toinen tässä ponicupin viimeisessä osakilpailuissa, ja vielä kovassa tasossa! Super Manta! Ja vielä meidän enkka tulos, sillä kansallinen He A 68% !! Ja tällä varmistettiin varmaan (omien laskujen mukaan) paikka ponicupin finaaliin ! :D jeij ! 

Ei itse ehitty ottaa kuvia, mutta laitoin youtubeen Mantan rata videon!


Kannattaa katsoa youtubesta niin näkyy paremmin isompana! :)

4 kommenttia:

  1. Vaude! Olet todella tarkka ja hyvä ratsastaja, ponitkin ovat niin hienoja sun alla! :D Onnea ja paljon, tykkään blogista hurjasti. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos paljon palautteesta ! ;)kiva kun tykkäät :) !

      Poista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: