8.8.12

Päivitystä



Hei taas ! Ei oo ollu nyt vähään aikaan aikaa kirjoittelulle, mutta jos nyt kirjoittaisin vähän tän viikon kuulumisista :)

Mulla ei muuten ollu yhtäkkii tilaa kuville ja sitä pitäis jotenki ostaa lisää ku tää 1 gigan tila loppu?! nii poistin jotain vanhoi postauksii sit, mut oisko kellää mitää muuta kikkaa miten sais lisää kuvatilaa? ku kuvaton blogi ois aika lame...

Sunnuntai
Sunnuntaina mun kaveri oli meillä ja käytiin kävelee Manta ja Tomppa lauantaisten kisan jäljiltä ilman satulaa maastossa. Kävästiin vielä kentän puolella ja meidän tarkotus oli tehä "maailmanympärysmatka" eli mennä naistensatulaan, takaperin, naistensatulaan toisinpäin ja takasin jne jos joku ei tiennyt, mut siinä vaiheessa kun olin väärinpäin ja nostamassa jalkaa toiselle puolelle niin manta oli ihan et "minääh :o " ja lähti laukkaa ja mä tipuin! wuups, se ei ollukkaa hyvä idea, kun ei oo tottunu :/ :D Ei Manta jäi tietty heti oottaa, eikä mua mitenkään hirveesti sattunu, vähä oikeeseen kylkeen ->mustelma ja oikeeseen kyynerpäähän tuli semmonen iha semi iso haava ja käsi vähän kipeeks, mut ei se kyl murtunu :) mä ja mun hyvät ideat.. ja tammat! Illemmalla käytiin viel sen mun kaverin, Erikan kaa Iinan rippijuhlissa :)

tossa kuva siitä haavasta, mutta jo aika parantuneena kun toi on otettu eilen :) ja laatu:D

Maanantai
Ratsastin Mantan aamulla kevyesti ja Veera meni tompan. Se mun oik. käsi oli vähän kipee tai alko vähän särkee siinä ratsastaessa ja kun piti nostaa raskaita satuloita ym. niin ridauskin jäi aika lyhyeks. Iltapäivällä käytiin vielä Espoossa hipposportissa ja ostin sieltä mun husön kisan lahjarahoilla semmosen horse guardin harmaan ponikokosen huovan :) se ol ihan kiva ku siihen sopii sit melkein kaikki maholliset värit, ja Tomppakin voi käyttää sitä! :) Lähin vielä sitten mun kaverille Kaislalle yöks! :)
Kaislalla käytiin ensin tallilla kun Kaislal oli valmennus niin katoin sen aikaa ja otin videota, illalla mässäiltii vaa ja katottii karate kid :)



Tiistai
Olin siis edelleen Kaislalla ja nukuttii johonki puol 11 ? Ja sit vaa pelailtii yökkäreis wii :tä ja katottiin Yle FEM :ltä Lindin ja Kanervan radat, Emmal meni tosi hyvin! :)

Myöhemmin laitettiin päälle ja lähettii kaupungille ja Kaisla esitteli vähän lohja cityy! Käytii mäkis syömäs ja sit käytii leffas kattoo Madakaskar 3 ,joka oli iha paras ! Harvoin käyn kattoo enää mitää piirrettyi tai tällasteit mut toi oli kyl hyvä! :D Illal käytii viel moikkaa mun "serkkuu" Annaa ja sit käytii uimas ja siirrettii tramppa siihen altaan vieree ja hypittii siit. Käytii viel saunas ja laitettii kasvonaamiot, ym muuta hauskaa mm. syötii jaa lakattii kynnet !! :)

kumpi on kumman?



bläts

Keskiviikko
Lähettiin siinä 11 aikaan Kaislan äitin kyydissä kun se oli menossa töihin,niin Selloon!! Shoppailtiin siel jotain neljään asti kunnes oli sit aika lähtee kotii :( Kaislankaa oli kyl super kivaa ja niil oli kivaa ja löysin sellostki kaikkee kivaa!! :)

Kun Kaislal ei tarttennu kannella mitään raskasta ja tehtiin muutenkin niin paljon kaikkee niin unohin ihan tän mun kipeen käden niin nyt se on jo paljon parempi! Oon kyl "hoitanu sitä" rasvaamalla, desinfioimalla ja laittamal sellast basibactia joka tappaa bakteerit. 

Tänä iltana kävin siis ratsastaa Mantan kun sillä oli ollu tiistaina vapaa päivä niin se oli ihan reipas ja oikeestaan tosi hyvä! ♥ Alkuverkan jälkeen tein voltteja ja väistöjä sekä ravissa ja laukassa, ja manta oli tosi hyvä! alusta astu tosi pehmyt käteeenkin, kun sillä oli yhet uudet suitsetkin jotka oli ihan sopivat! :) Veera teki vähän samoja juttuja tompalla samaan aikaan. Ridattiin yhteensä noin 30min +alkukäynnit ja loppukäynnit maastossa (:
  Mun käsikään ei ollu enään melkein ollenkaan kipee, jee! pelkäsin jo et siel on joku hiusmurtuma, mut ne joilla on ollu luita poikki, nii on sanonu et kyl se sattuis paljon enemmän! Varmaan vaan joku lihaskipu, niin taidan laittaa siihen sit jotain mobilattii nyt!

kyl sil oli takaset mukana! tää ei oo vaan niin hyvä ajoitus :D












joo, i know. nojaan vähä eteen keventäes, sori :<

Huomenna vielä aamulla ratsastus ja sitten KAROLLE !! Haha, mut pitäähän nää kaverit ehtii nähä viel hei ennen ku koulut alkaa! ;)


Oon muuten tehny sen varustepostauksen, mutta lisään sen youtuben kautta tänne heti kun kerkeen, ehkä loppuviikosta! :)



5 kommenttia:

  1. uu tää oli just hyvä postaus :) söpööö ku molemmil v.sin kamat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihihiii kiittii :) juu noi mantan pintelit oli sil ekaa kertaa jalas, ne on mun serkulta saamat jotka se toi saksasta! :) HV poolot ♥

      Poista
  2. Asutkos muuten kenties Espoossa? ;)

    VastaaPoista
  3. http://princessponyslife.blogspot.fi/2012/08/87-liebster-blog.html sulle ois tollane :)

    VastaaPoista

Kaikki positiivinen palaute on aina tervetullutta ! (: